Порядок проведення моніторингу якості освіти
НОВОДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЗОЛОТОНІСЬКОГО РАЙОНУ
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ДМИТРІВСЬКИЙ
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ -
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»
НАКАЗ
05.06.2024
№ 50
Про підсумки моніторингу
якості викладання навчальних
предметів за 2023/2024
навчальний рік
На виконання Закону України
«Про повну загальну середню освіту», Державного стандарту початкової освіти,
затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 (зі
змінами), Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1392 «Про затвердження
Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», Постанови
Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898«Про затвердження
Державного стандарту базової загальної середньої освіти», наказу Міністерства
освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних
вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі
загальної середньої освіти», керуючись Критеріями оцінювання навчальних
досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджених
наказом Міністерства освіти і науки України від 13.04.2011 № 329, наказом
Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 №813 «Про затвердження
методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів
загальної середньої освіти», наказом Міністерства освіти і науки України від 01
квітня 2022 № 289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання
навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до
нового Державного стандарту базової середньої освіти» ІІ семестрі 2023-2004
навчального року було проведено моніторингу навчальних досягнень учнів 5-10
класів.
Використовуючи індивідуальні
та фронтальні форми опитування в синхронному режимі здійснено поточне,
тематичне семестрове та річне оцінювання знань учнів з предметів інваріантної
та варіативної складової робочого навчального плану.
Навчальні досягнення учнів з
факультативних, групових та індивідуальних занять не оцінюювалися.
На підставі результатів
опанування учнями матеріалу тем впродовж їх вивчення, з урахуванням поточних
оцінок, різних видів навчальних, контрольних письмових робіт та навчальної
активності школярів учителями-предметниками виставлені тематичні оцінки, на їх
основі виставлено оцінки за семестр, а на основі семестрових виставлено оцінки
за рік. Врахована динаміка особистих навчальних досягнень учнів з предметів
впродовж року, важливість тем, тривалість їх вивчення, складність змісту.
Згідно плану роботи
навчального закладу на 2023-2024н.р., з метою вивчення знань, умінь і
навичок учнів та стану викладання предметів, в кінці 2023-2024
навчального року, адміністрацією школи було проведено аналіз навчальних
досягнень учнів 5-10-х класів.
Учні школи на кінець 2023-2024
навчального року оцінено відповідно до критеріїв оцінювання навчальних
досягнень учнів основної школи.
Проаналізувавши стан
успішності учнів окремо по класах, можна зробити висновок, що в кожному класі є
резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня. Так, на високому рівні
можуть навчатися деякі учні, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного
або двох предметів. Фактором негативного впливу на рівень навчальних
досягнень учнів залишається військовий стан в країні та повітряні тривоги.
Аналіз якості рівня навченості показує, що причинами виникнення проблем низької
успішності є також низька мотиваційна основа, недостатній зв'язок учителів із
батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про рівень успішності дітей через
технічні засоби та відсутність зв’язку з учнями, несистематичне навчання
окремих учнів.
На підставі
вищезазначеного,
НАКАЗУЮ:
Вчителям-предметникам:
1.1. Здійснити порівняльний
аналіз результатів з попередніми показниками у розрізі класів, учнів.
1.2. Під час організації
освітнього процесу у 2024-2025 навчальному році на кожному уроці особливу увагу
приділяти завданням на формування в учнів умінь аналізувати, порівнювати та
узагальнювати навчальний матеріал на всіх етапах уроку.
Постійно.
1.3.Об’єктивно оцінювати
навчальні досягнення учнів, дотримуючись критеріїв оцінювання знань, умінь та
навичок учнів з метою усунення розбіжностей в показниках та знаннях учнів.
Постійно.
1.4. Систематично проводити
індивідуальну роботу з учнями, особливу увагу приділяти практичній
спрямованості та диференціації навчання
1.4. У 2024-2025 н.р. звернути
особливу увагу на підвищення мотивації учнів у вивченні навчальних предметів,
підвищити якість їх викладання.
2. Заступнику директора з
навчально-виховної роботи Валентині Темченко:
2.1.Проаналізувати результати
навчальної роботи учнів за 2023-2024 навчальний рік у розрізі навчальних
предметів.
Протягом навчального року
2.3. Тримати на контролі
об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів, дотримання вимог критеріїв
оцінювання: наказу МОН України від 21.08. 2013 № 1222 «Про
затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових
дисциплін у системі загальної середньої освіти», наказу МОН України від
19.08.2016 №1009 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки
України від 21.08.2013 №1222.
3. Класним керівникам 5-11
класів:
3.1. Довести до відома батьків
підсумки навчальних досягнень учнів за семестр 2023-2024 навчальний рік
Червень, 2024
3.2. Посилити контроль за
учнями, які потребують особливої уваги й повідомляти батьків про успіхи у
навчанні їх дітей.
Постійно
4.Контроль за виконанням
даного наказу залишаю за собою.
Директор Валентина
ЧМИХ
З наказом
ознайомлені:
Р.В. Карась Л.М. Ярмоленко О.М. Гавриш
О.М. Кириченко Н.В. Мартинюк І.М. Новоселецька
С.М. Фатіф А.М. Малій Л.В. Бендюк
М.М. Колісниченко Н.І. Щербавічус Л.О. Коваль
Л.І. Сергієнко В.М. Темченко В.В. Наумейко
Додаток 1
до наказу по Дмитрівському НВК
від 05.06.2024 №50
Аналіз результатів навчальних
досягнень
учнів 5-10 класів за 2023-2024
н.р.
У 2023/2024 навчальному році
у школі функціонувало 11 класів. В закладі освіти навчалися 137 учнів, з
них 10 на сімейній формі навчання.
Проаналізовано успішність та
якість знань учнів за результатами семестрового оцінювання визначено рейтинги
класів.
№ |
Клас |
К-сть учнів |
Рівень навчальних досягнень |
Середній бал |
||||
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
|||||
1 |
5 |
16 |
2/12% |
14/88% |
0 |
0 |
8,01 |
|
2 |
6 |
10 |
2/20% |
5/50% |
3/30% |
0 |
6,92 |
|
3 |
7 |
11 |
0 |
3/27% |
8/73% |
0 |
6,19 |
|
4 |
8 |
9 |
0 |
6/67% |
3/33% |
0 |
7,34 |
|
5 |
9 |
14 |
2/14% |
9/65% |
3/21% |
0 |
7,3 |
|
6 |
10 |
12 |
0 |
10/83% |
2/17% |
0 |
7,25 |
6 учнів 5-10 класів
навчаються на високому рівні, 47 навчаються на достатньому рівні, 19
учнів навчаються на середньому рівні., 13учнів мають оцінки початкового
рівня. Середній бал становить 7,6.
Проаналізовано рівень
навчальних досягнень учнів по предметах, визначено якість знань та середній бал
з усіх предметів.
№ п/п |
Предмет |
Поч. рівень |
Серед рівень |
Дост. рівень |
Вис. рівень |
|
1. |
Українська мова |
5 6 7 8 9 10 |
0 0 0 0 3/21% 0 |
8/50% 5/50% 5/45% 3/33% 2/14% 5/42% |
8/50% 4/40% 6/55% 4/45% 7/50% 7/58% |
0 1/10% 0 2/22% 2/14% |
2 |
Українська література |
5 6 7 8 9 10 |
0 0 0 0 3/21% 0 |
3/29% 3/30% 3/27% 2/22% 2/14% 3/25% |
8/50% 5/50% 8/73% 5/56% 6/43% 9/75% |
5/31% 2/20% 0 2/22% 2/14% 0 |
3 |
Зарубіжна література |
5 6 7 8 9 10 |
0 0 0 0 0 0 |
0 3/30% 1/ 9% 1/11% 2/14% 2/17% |
12/75% 5/50% 7/64% 6/67% 6/ 43% 9/75% |
4/25% 2/20% 3/27% 2/ 22% 6/43% 1/8% |
4 |
Англійська мова |
5 6 7 8 9 10 |
0 3/30% 0 0 2/14% 0 |
4/25% 5/50% 9/82% 5/56% 6/43% 7/58% |
10/63% 1/10% 2/18% 4/44% 4/29% 5/42% |
2/12% 1/10%0 0 0 2/14% 0 |
5 |
Математика |
5 6 |
0 0 |
5/50 |
13/81% 3/30 |
3/19% 2/20 |
6. |
Алгебра |
7 8 9 10 |
0 0 0 |
9/82% 3/33% 7/50% |
2/18% 5/56% 6/43% |
0 1/11% 1/7% |
7. |
Геометрія |
7 8 9 10 |
0 0 0 |
8/73% 3/33% 5/36% |
2/18% 4/45% 8/57% |
1/9% 2/22% 1/7% |
8 |
Географія |
6 7 8 9 10 |
0 0 0 0 0 |
3/30% 5/45% 4/45% 4/29% 4/33 |
5/50% 6/55% 3/33% 7/50% 8/67 |
2/20% 0 2/22% 3/21% 0 |
9. |
Історія України |
5 7 8 9 10 |
0 0 0 0 0 |
1/6% 5/45% 2/22% 5/36% 4/33% |
11/69% 6/56% 6/66% 5/36% 8/67% |
4/25% 0 1/11% 4/28% 0 |
10. |
Всесвітня історія |
6 7 8 9 10 |
0 0 0 0 0 |
4/40% 5/45% 2/22% 5 4/33% |
5/50% 6/56% 6/67% 5 8/57% |
1/10% 0 1/11% 4 0 |
11 |
Правознавство |
9 |
0 |
5/36% |
5/36% |
4/28% |
12 |
Громадянська освіта |
10 |
0 |
1/8% |
9/75% |
2/17% |
13 |
Біологія |
7 8 9 10 |
0 0 2/14% 1/8% |
6/56% 4/45% 3/22% 4/33% |
5/45% 5/55% 7/50% 7/58% |
0 0 2/14% 0 |
14 |
Пізнаю природу |
5 6 |
0 0 |
5/31% 6/31% |
10/63% 2/63% |
1/6% 2/12% |
15 |
Фізика |
7 8 9 10 |
0 0 0 0 |
7/64% 2/22% 5/36% 5/42% |
4/36% 6/67% 8/57% 7/58% |
0 1/11% 1/7% 0 |
16 |
Хімія |
7 8 9 10 |
0 0 0 0 0 |
8/73% 1/11% 7/50% 7/58% |
3/27% 6/67% 6/43% 5/42% |
0 2/22% 1/7% 0 |
17 |
Інформатика |
5 6 7 8 9 10 |
0 0 0 0 0 0 |
0 3/30% 7/64% 0 5/36% 5/42% |
12/75% 4/40% 4/36% 9/100% 5/36% 7/58% |
4/25% 3/30% 0 0 4/28% 0 |
18 |
Основи здоров’я |
5 6 7 8 9 |
0 0 0 0 0 |
0 1/10% 3/27% 1/11% 4/28% |
13/81% 7/10% 9/73% 7/78% 5/36% |
3/19% 2/20% 0 1/11% 5/36% |
Проведений моніторинг показав,
що результати навчання учнів за ІІ семестр 2023 /2024 навчального
року стали нижчими чим у І семестрі 2023/2024 навчального
року.
НОВОДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЗОЛОТОНІСЬКОГО РАЙОНУ
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ДМИТРІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»
НАКАЗ
05.06.2024 № 5
Про результати моніторингу
відвідування учнями закладу
у ІІ семестрі та 2023/2024
навчальному році
Відповідно до Зако України «Про освіту», наказу МОН України від 04.09.2003 року №595 «Про
Клас |
К-сть учнів |
К-сть пропущених днів |
К-сть пропущених уроків через
хворобу |
К-сть пропущених уроків через Поважні причини |
% |
Динаміка змін у порівнянні з І семестром (підвищилась/знизився на) |
1 |
8 |
158 |
441 |
239 |
19,7 |
підвищилися |
2 |
8 |
92 |
380 |
52 |
11,5 |
підвищилися |
3 |
14 |
231 |
813 |
414 |
16,5 |
знизилася |
4 |
14 |
110 |
381 |
136 |
7,8 |
підвищилася |
5 |
16 |
279 |
1051 |
561 |
17,4 |
знизилася |
6 |
10 |
161 |
579 |
367 |
16,1 |
знизилася |
7 |
11 |
170 |
628 |
200 |
15,4 |
підвищилися |
8 |
9 |
169 |
675 |
289 |
18,7 |
знизилася |
9 |
14 |
134 |
446 |
327 |
9,5 |
підвищилася |
10 |
12 |
205 |
835 |
684 |
17 |
підвищилися |
Проведений моніторинг показав, що найвищий показник відвідування мають учні
9 класу, класний керівник Карась Раїса Володимирівна та
учні 4 класу, класний керівник Щербавічус Наталія
Іванівна. Найнижчий рівень відвідування в 2 та 8
класі, класні керівники Кириченко Оксана Іванівна та Ярмоленко
Лариса Михайлівна.
Питання охоплення навчанням дітей та відвідування учнями закладу знаходиться на контролі не тільки класних керівників, а і соціального педагога. Постійно з учнями та батьками проводиться попереджувально-профілактична робота: бесіди, зустрічі, відвідування учнів вдома, звернення, за потреби, у відповідні служби. На класних батьківських зборах, на нарадах при директору заслуховуються питання відвідування учнями закладу, занять та спізнення на уроки.
Моніторинг сторінок класних журналів показав, що інколи учні пропускають окремі уроки, тому класним керівникам слід посилити контроль за відвідуванням учнями усіх занять та вчасно інформувати батьків про пропуски їхніми дітьми уроків та зобов’язати батьків завчасно повідомляти про причину відсутності дитини.
НАКАЗУЮ:
1. Вважати відвідування учнями закладу у ІІ семестрі та 2023/2024 навчальному році задовільним.
2. Відзначити найвищий показник відвідування учнями закладу у 2 класі, класний керівник Сергієнко Л.І. .
3. Вказати на найнижчий показник відвідування закладу учнями 1 класу, класний керівник Кириченко Оксана Іванівна.
4.Соціальному педагогу :
4.1. Аналізувати відвідування учнями закладу, впродовж місяця, семестру, року.
Постійно
3.2. Провести співбесіду з класними керівниками щодо результатів моніторингу відвідування за ІІ семестр та 2023/2024 навчальний рік.
До 10.06.2024
3.3. Посилити увагу за місцем перебування учнів закладу з категорійних сімей.
Постійно
4. Класним керівникам:
4.1. Провести роз’яснювальну роботу з учнями, батьками, особами, що їх замінюють, щодо безпечного місця перебування влітку.
До 05.06.2024
4.3. Інформувати учнів, батьків або осіб, які їх замінюють про роботу закладу та організацію освітнього процесу.
За потреби
4.6. Довести результати моніторингу відвідування учнями закладу, занять батькам та особам, що їх заміняють.
До 05.06.2024
4.7.Узагальнити дані відвідування, із відповідними поясненнями, довідками, за рік.
До 05.06.2024
5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Валентина ЧМИХ
З наказом ознайомлені:
Р.В. Карась Л.М. Ярмоленко О.П. Кириченко С.М. Фатіф
Л.І. Сергієнко І.М. Новоселецька Л.В. Бендюк Н.І. Щербавічус Л.О. Коваль
НОВОДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЗОЛОТОНІСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ДМИТРІВСЬКИЙ
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І -ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»
НАКАЗ
Про результати
навчальних досягнень
учнів за І семестр 2023/2024 н. р.
Відповідно до плану роботи школи, з метою підвищення
організації освітнього процесу, забезпечення
конституційного права громадян на здобуття загальної середньої освіти, контролю
за якістю навчання, адміністрацією
школи проведено моніторинг рівня навчальних досягнень учнів за перший семестр
2023/2024 н. р.
Навчальні досягнення учнів школи на кінець І семестру
2023/2024 н. р. оцінено відповідно до критеріїв.
На 29.12.2023 року в школі навчалося 138 учні (з них: 12
учні – на сімейній формі навчанні). В початковій школі навчається 46 учнів, в
5-11 класах – 92 учні. Високий рівень навчальних досягнень має 2 учні – 3
%. Достатній рівень знань мають 24 учнів, що становить – 29%. Якість
успішності по школі становить 31%. Середній рівень знань мають 51 учні, що становить 61%. На початковому рівні навчається 5 учнів – 6%. Успішність по
школі за І семестр 2023/2024 н.р. становить 94 %.
В початковій школі навчається 46 учнів, оцінювання не
проводилось В основній школі (5-9 класах) навчається 67 учнів. Якість
навчальних досягнень становить 25%, що на 5% більша в порівнянні з минулим
роком. Успішність становить – 85%. Показник якості навчальних досягнень в учнів
28%
В старшій школі навчається 25 учнів. Успішність
становить – 92%, якість навчальних досягнень становить 28%.
Аналізуючи успішність учнів середніх та старших класів
слід зауважити, що 100% успішності
немає.
Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по
класах, адміністрація дійшла висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б
могли досягти свого основного рівня. Акцентуючи деякі моменти в навчальній
діяльності учнів, необхідно зазначити позитивні моменти та недоліки, виявлені
моніторинговими спостереженнями: якість навчальних досягнень в 5-9 класах дещо
знизилась. в порівнянні з минулим навчальним роком; якість навчальних досягнень
в старшій школі також зменшилась на 12%
Аналіз якості рівня навчальних досягнень учнів
показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є пропуски заняття
через хворобу, поважну причину, недостатня увага із боку батьків тих учнів,
яким важко дається програмовий матеріал, хоч класні керівники своєчасно
повідомляли батьків про рівень навчальних досягнень дітей як в телефонному
режимі так і через щоденники. З усіма учнями та їх батьками, які мають оцінки
середнього рівня класними керівниками були проведені індивідуальні бесіди, вчителями-предметниками
проводились додаткові заняття з предметів, задані індивідуальні завдання.
Питання навчальних досягнень учнів розглядалися на
нараді при директору й на засіданнях ШМО, з’ясовувалися причини зниження успішності
учнів.
На підставі вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1.Вважати якість навчальної роботи школи за підсумками
І семестру 2023/2024 н.р. задовільною.
2. Керівникам методичних об’єднань:
1)Розглянути на засіданні методичних об’єднань питання
щодо покращення результатів навчання учнів, що мають низький рівень знань.
Січень 2024року
2)Розробити разом з учителями проблемні питання
для підвищення й удосконалення
педагогічної майстерності.
Протягом січня-лютого 2024 року
3)Активізувати індивідуальну роботу вчителів з учнями,
які відстають у навчанні, запроваджуючи ефективні форми роботи.
Протягом ІІ семестру
4)Включити до плану роботи методичних об’єднань
заходи, спрямовані
на організацію повторення матеріалу, корекцію прогалин
у знаннях учнів.
Січень 2024 року
5)Спланувати взаємовідвідування уроків з метою
вивчення питання:
«Використання особистісно-орієнтованих технологій на
уроках».
Січень 2024року
3. Учителям-предметникам:
1)Спрямувати роботу на забезпечення належного
методичного рівня викладання, застосовуючи ефективні форми і методи навчання
для розвитку творчих здібностей школярів,
навиків грамотного письма.
Протягом ІІ семестру 2023/2024 н.р.
2)Проводити індивідуальну роботу з учнями, які
засвоїли програму на початковому рівні.
Систематично
3)Під час складання задач, вправ та підготовки уроків
особливе значення приділяти практичній спрямованості та диференціації навчання.
Постійно
4)Особливу увагу приділяти роботі з учнями 5, 7, 9,11
класів. Проводити із ними додаткові заняття.
Протягом ІІ семестру 2023/2024н.р.
5)Здійснювати якісну підготовку до предметних олімпіад
учнів, які показали свої знання на рівні 10 – 12 балів.
Постійно
6)Забезпечувати неухильне виконання вимог Державного
стандарту загальної середньої освіти.
Постійно
4.Заступнику директора з навчально-виховної роботи
Темченко В.М.:
1)Тримати на контролі дотримання Критеріїв оцінювання
навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти;
протягом ІІ семестру 2023-2024
н. р.
2)Надавати можливість учням, які виявили бажання
підвищити результати семестрового оцінювання, скоригувати семестрові оцінки
відповідно до п.3.3 Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів
загальноосвітніх навчальних закладів;
не
пізніше 5 днів після подання заяви батьків
3)Забезпечити додаткову роз'яснювальну роботу щодо
дотримання Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної
середньої освіти, Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів
загальноосвітніх навчальних закладів;
січень
2024р.
4)Активізувати
індивідуальну консультаційну роботу зі старшокласниками, спрямовану на
поглиблення знань з базових дисциплін.
Протягом ІІ семестру 2023/2024 н. р.
5)Ознайомитись
із результатами моніторингу навчальних предметів за І семестр 2023/2024
навчального року на сайті, у розділі «Моніторинг».
6.Класним керівникам: 11 класу – Колісниченку М.М., 9
класу – Карась Р.В.. в січні місяці провести класні батьківські збори по
підсумках І семестру та підготовки учнів до ДПА та ЗНО.
7. Контроль за виконанням даного
наказу залишаю за собою.
Директор:
Валентина ЧМИХ
З наказом ознайомлені:
Кириченко
О.І.
Сергієнко
Л.І.
Коваль Л.О.
Щербавічус
Н.І.
Кириченко
О.П.
Новоселецька І.М.
Фатіф
С.М.
Ярмоленко Л.М.
Карась Р.В.
Гальченко А.Г. Колісниченко М.М.
Моніторинг навчальних досягнень учнів по класах у Дмитрівському НВК
за І семестр 2023 – 2024 н.р.
Моніторинг навчальних досягнень учнів 5 - 11 класів по предметах у Дмитрівському НВК
за І семестр 2023 – 2024 н.р.
НОВОДМИТРІВСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА
ЗОЛОТОНІСЬКОГО
РАЙОНУ
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ДМИТРІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»
НАКАЗ
04.01.2024 № 6
Про результати
моніторингу
відвідування учнями закладу
у І семестрі 2023/2024
навчального року
Відповідно
до Закону України «Про освіту», наказу МОН України від 04.09.2003 року №595
«Про вдосконалення постійного контролю за охопленням навчанням і вихованням
дітей», Постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 №684 «Про
затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку,
вихованців та учнів» (назва Постанови із
змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №806 від 19.09.2018, №985 від
05.09.2023 - застосовується з 1 липня 2024 року, із змінами, внесеними згідно з
Постановами КМ № 806 від 19.09.2018, № 681 від 17.07.2019, №985 від
05.09.2023), Порядку проведення моніторингу якості освіти, затвердженого
наказом Міністерства освіти і науки України від 16 січня 2020 року №54,
зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10 лютого 2020 року за №154/34437,
Положення про порядок проведення
внутрішнього моніторингу якості освіти в закладі та з метою забезпечення
конституційного права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти,
вдосконалення постійного контролю за охопленням навчанням і вихованням дітей і
підлітків шкільного віку, відстеження захворюваності учнів, причин
невідвідування учнями занять за поясненнями батьків, динаміки змін показників, впродовж
грудня 2023 року було проведено моніторинг відвідування учнями закладу у І
семестрі 2023/2024 навчального року.
Об’єктами
моніторингу стали: знеособлена інформація про учнів, стан відвідування учнями
закладу, занять, наявність довідок, % захворюваності, % наявності поважних
причин, % без причини.
Використано
такі інструментами моніторингу: бесіди з учнями, вчителями, відвідування
занять, аналіз журналу відвідування, класного журналу, заповнення форми
моніторингу.
Моніторинг стану відвідування показав, що в
закладі щоденно здійснюється аналіз відвідування учнями навчальних занять в режимі,
ведеться журнал відвідування та сторінка відвідування у класному журналі. Станом
на 01.09.2023 року усі учні приступили до навчання, всього 141 особа: очно - 139 учнів, на індивідуальній формі -2 осіб. Впродовж І семестру 2023/2024 навчального
року до закладу прибув – 1 учень, вибуло
– 4 учнів, станом на 29.12.2023 навчається -
138 учнів: очно – 126 учнів, із використанням технологій дистанційного
навчання- 12 учнів. Структура І семестру налічує 86 робочих днів. Класними
керівниками щоденно, на початок першого уроку, здійснюється облік відвідування
учнями закладу, навчальних занять на сторінках класних журналів та у журналі
відвідування. На постійному контролі у класних керівників наявність медичних
довідок, письмових пояснень батьків, заяв щодо відсутності учнів у закладі.
Станом на 29.12.2023 року,
керівництвом закладу, було проаналізовано відвідування учнів у кожному класі.
Клас |
Кількість
учнів на 01.09 |
Очно |
Із
використанням технологій дистанційного навчання |
Прибуло |
Вибуло |
Кількість
учнів на 29.12 |
Очно |
Із
використанням технологій дистанційного навчання |
Пропущено
всього днів/уроків |
По
хворобі уроків |
По
поважній причині, уроків |
Без
причини, уроків |
Динаміка
змін у порівнянні з І семестром
2022/2023 н.р. (% підвищилась/знизився на) |
1 |
8 |
8 |
|
- |
- |
8 |
8 |
- |
161/674 |
437 |
|
237 |
|
2 |
10 |
8 |
2 |
|
|
10 |
8 |
2 |
114/534 |
386 |
|
148 |
|
3 |
14 |
14 |
- |
- |
- |
14 |
14 |
- |
208/1052 |
631 |
|
421 |
|
4 |
14 |
13 |
1 |
- |
- |
14 |
13 |
1 |
85/339 |
94 |
|
245 |
|
5 |
17 |
15 |
2 |
1 |
1 |
17 |
15 |
2 |
319/1582 |
1063 |
|
519 |
|
6 |
12 |
11 |
1 |
- |
1 |
11 |
10 |
1 |
194/923 |
623 |
|
300 |
|
7 |
13 |
11 |
2 |
- |
- |
13 |
11 |
2 |
158/831 |
642 |
|
189 |
|
8 |
10 |
9 |
1 |
- |
- |
10 |
9 |
1 |
190/979 |
785 |
|
194 |
|
9 |
15 |
14 |
1 |
- |
- |
15 |
14 |
1 |
126/702 |
437 |
|
265 |
|
10 |
13 |
13 |
- |
- |
1 |
12 |
12 |
- |
161/816 |
594 |
|
222 |
|
11 |
14 |
12 |
2 |
- |
1 |
13 |
11 |
2 |
143/795 |
282 |
|
513 |
|
Проведений моніторинг показав, що найвищий
показник відвідування мають учні 2 класу,
класний керівник Сергієнко Л.І. та 7 класу, класний керівник Фатіф С.М. .
Слід звернути увагу на відвідування учнів 11,5,
3 класів, класні керівники Колісниченко М.М., Кириченко
О.П., Коваль Л.О..
Найбільше пропусків через хворобу учнів 5
та 8 класу, класні керівники Кириченко О.П. та Ярмоленко Л.М.
Питання охоплення
навчанням дітей та відвідування учнями закладу знаходиться на контролі не
тільки класних керівників, а і педагога соціального. Постійно з учнями та
батьками проводиться попереджувально-профілактична робота: бесіди, зустрічі, за
потреби відвідування учнів вдома, звернення у відповідні служби. На класних
батьківських зборах, на засіданнях Ради
профілактики правопорушень заслуховуються питання відвідування учнями
закладу, занять та спізнення на уроки.
Класні керівники
щоденно інформують батьків про пропуски їхніми дітьми уроків та зобов’язують
батьків завчасно повідомляти про причину відсутності дитини в закладі.
НАКАЗУЮ:
1. Визнати стан
відвідування учнями закладу у І семестрі 2023/2024 навчального року
задовільним.
2. Відзначити
найкращий показник відвідування учнями закладу в 2 класі, класний керівник Сергієнко Л.І.
3. Соціальному педагогу :
3.1. Моніторити відвідування
учнями закладу протягом місяця, семестру, року.
Постійно
3.2. Провести співбесіду
з класними керівниками щодо результатів моніторингу стану відвідування за І
семестр 2023/2024 навчального року
До 18.01.2023
3.3.
Посилити увагу за відвідуванням учнями закладу з категорійних сімей.
Щоденно
4. Класним
керівникам:
4.1.
Контролювати відвідування учнями закладу, уроків, з’ясовувати причину відсутності
учнів. У кожному конкретному випадку відсутності, невідкладно з'ясовувати
причини, встановлювати місце перебування дитини.
Щоденно
4.2.
Проводити роз’яснювальну роботу з батьками та учнями щодо відвідування закладу,
спізнення на уроки, переконувати батьків та осіб, що їх замінюють, не залишати
дітей вдома без серйозної поважної причини.
Постійно
4.3. Інформувати
батьків або осіб, які їх замінюють щодо відсутності учнів у закладі чи на
окремому уроці.
За потреби
4.4 У випадку,
якщо учень протягом 10 днів не відвідує
заклад без поважних причин повідомляти керівника закладу та соціального
педагога для подальшого реагування.
За потреби
4.5. Вести облік
відвідування, із зазначенням причини відсутності на сторінці класного журналу
та у журналі відвідування.
Щоденно
4.6. Моніторити
стан відвідування учнями закладу, занять протягом місяця, семестру, року.
Постійно
4.7. Узагальнити та
систематизувати дані відвідування, із відповідними поясненнями, довідками, за
рік.
До 05.06.2024
5. Контроль за
виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор: Валентина ЧМИХ
З наказом ознайомлені:
Кириченко О.І. Сергієнко Л.І. Коваль Л.О.
Щербавічус Н.І. Кириченко О.П. Новоселецька
І.М.
Фатіф С.М. Ярмоленко Л.М. Карась Р.В.
Гальченко А.Г. Колісниченко М.М.
Моніторинг навчальних досягнень учнів по
предметах у Дмитрівському НВК
за ІІ семестр 2022 – 2023 н.р.
Моніторинг навчальних досягнень учнів по класах
та предметах у Дмитрівському НВК
за ІІ семестр 2022 – 2023 н.р.