Презентації досвіду роботи педагогічних працівників, що атестувалися у 2024-2025 н.р.
Гавриш О.М., вчитель фізики та математики
Мартинюк Н.В., вчитель зарубіжної літератури
Ярмоленко Л.М., вчитель біології
Бендюк Л.В., соціальний педагог
Протокол засідання атестаційної комісії
Атестація педагогічних працівників: що змінить нове положення?
Строки та адреса електронної пошти для подання педагогічними працівниками документів
Положення про атестацію педагогічних працівників(1)
- І рівня − у закладах освіти, де працює 15 і більше педагогічних працівників;
- ІІ рівня − в органах управління освітою сільських, селищних і міських рад;
- ІІІ рівня − в органах управління освітою обласних держадміністрацій
У складі комісії − не менше п’яти осіб, зокрема голова й секретар.
Педагогічний працівник вправі бути присутнім на засідання комісії, що стосується його атестації, а також його може викликати комісія, якщо є запитання щодо поданих документів.
Свої рішення комісія оформлює протоколом за підписами голови й секретаря. На підставі рішення секретар оформлює атестаційний лист у двох примірниках: один докладають до особової справи працівника, а другий − протягом 3 роб. днів надають педагогу на ознайомлення під підпис.
Рішення комісії вводяться в дію наказом директора закладу освіти протягом трьох робочих днів.
За незгоди з рішенням комісії працівники мають право на апеляцію, яка розглядається у строк 15 роб. днів.
Кваліфікаційна категорія працівника |
Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації працівника |
спеціаліст |
- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або
диплом магістра), раніше не атестувався - здатний створювати умови для розвитку дітей,
забезпечувати засвоєння ними освітніх програм - знає основи педагогіки, психології, дитячої
та вікової фізіології - використовує інформаційно-комунікаційні
технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі - уміє вирішувати педагогічні проблеми - уміє встановлювати контакт з дітьми,
батьками, колегами - дотримується педагогічної етики, моралі |
спеціаліст другої категорії |
- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або
диплом магістра) - здатний створювати умови для розвитку дітей,
забезпечувати засвоєння ними освітніх програм - знає основи педагогіки, психології. Дитячої
та вікової фізіології - використовує диференційований та
індивідуальний підхід до дітей - використовує інформаційно-комунікаційні
технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі - постійно вдосконалює свій професійний рівень - ефективно застосовує сучасні освітні
технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з
дітьми - впроваджує інноваційні технології в
освітньому процесі - обізнаний з основними
нормативно-правовими актами про освіту - уміє вирішувати педагогічні проблеми - уміє встановлювати контакт з дітьми,
батьками, колегами, є авторитетом для них - дотримується педагогічної етики, моралі |
спеціаліст першої категорії |
- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або
диплом магістра) - здатний створювати умови для розвитку дітей,
забезпечувати засвоєння ними освітніх програм - знає основи педагогіки, психології дитячої та
вікової фізіології - лаконічно, образно, виразно і доступно
ознайомлює дітей з новою інформацією - використовує диференційований та
індивідуальний підхід до дітей - володіє технологіями творчої педагогічної
діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей дітей - використовує інформаційно-комунікаційні
технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі - постійно вдосконалює свій професійний рівень - ефективно застосовує сучасні освітні
технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми
роботи з дітьми - упроваджує інноваційні технології, передовий
педагогічний досвід у освітньому процесі, - використовує методи компетентно орієнтованого
підходу до організації освітнього процесу - обізнаний з основними нормативно-правовими
актами про освіту - уміє вирішувати педагогічні проблеми,
встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них - уміє аргументувати свою позицію - дотримується педагогічної етики, моралі |
спеціаліст вищої категорії
|
- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або
диплом магістра) - здатний створювати умови для розвитку дітей,
забезпечувати засвоєння ними освітніх програм - володіє широким спектром стратегії навчання
та виховання - застосовує нестандартні форми організації
роботи з дітьми - знає основи педагогіки, психології, дитячої
та вікової фізіології - лаконічно, образно, виразно і доступно
ознайомлює дітей з новою інформацією - використовує диференційований та
індивідуальний підхід до дітей - володіє технологіями творчої педагогічної
діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей - використовує інформаційно-комунікаційні
технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі - постійно вдосконалює свій професійний рівень - активно й ефективно застосовує та поширює у
професійному середовищі інноваційні методики і технології, педагогічні засоби - упроваджує передовий педагогічний досвід у
освітньому процесі - продукує оригінальні, інноваційні ідеї - використовує методи компетентно орієнтованого
підходу до організації освітньому процесу - вносить пропозиції щодо вдосконалення
освітнього процесу в дошкільному закладі - обізнаний з основними нормативно-правовими
актами про освіту - уміє вирішувати педагогічні проблеми,
встановлювати контакт з дітьми, колегами, є авторитетом для них - уміє аргументувати свою позицію - дотримується педагогічної етики, моралі
|
педагогічне звання "старший вчитель"
|
- присвоюється педагогові, який уже має вищу або
першу категорію; - безперервний педагогічний стаж не менше восьми
років; - високий
професійний рівень; - систематично використовує прогресивний
педагогічний досвід, активно його поширює
|
педагогічне звання "учитель-методист" |
надає постійну допомогу молодим педагогам,
самовдосконалюється. - присвоюється педагогові тоді, коли він має вищу
категорію, - його діяльність відповідає вимогам для присвоєння
звання "старший учитель", а також: -
узагальнює передовий
педагогічний досвід; -
бере активну участь у розробці
шкільного компонента освіти, у діяльності професійних педагогічних об'єднань
й асоціацій; -
надає практичну допомогу
педагогам інших навчальних закладів; -
має публікації (посібники,
методичні розробки та ін.), які пройшли апробацію й схвалені методичними та
науково-методичними установами.
|
Протокол засідання атестаційної комісії
Вчителі, що атестуються
2025 - 2026 навчальний рік
1. Кириченко Оксана Іванівна - вчитель початкових класів, ІІ категорія, педагогічний стаж 12 років .
2. Колісниченко Микола Миколайович- вчитель фізичної культури, ІІ категорія, педагогічний стаж 9 років
3. Наумейко Валентина Василівна - вчитель математики, вища категорія, старший вчитель, педагогічний стаж 39 років .
Атестація педагогічних працівників
(перспективне прогнозування)
2025 - 2026 навчальний рік
1. Коваль Людмила Олександрівна - вчитель початкових класів, спеціаліст, старший вчитель, педагогічний стаж 32 роки
2. Колісниченко Микола Миколайович - вчитель фізичної культури та захисту України, друга категорія, педагогічний стаж 7 років
3. Кириченко Оксана Іванівна - вчитель початкових класів, друга категорія, педагогічний стаж 9 років
4. Наумейко Валентина Василівна - вчитель математики, вища категорія, старший вчитель, педагогічний стаж 38 років.
2026 - 2027 навчальний рік
1. Темченко Валентина Миколаївна - заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель зарубіжної літератури, вища категорія, педагогічний стаж 33 роки
2. Бендюк Лариса Володимирівна - вчитель фізичної культури, основ здоров'я, перша категорія, педагогічний стаж 34 роки
2027 - 2028 навчальний рік
1. Фатіф Світлана Миколаївна - вчитель української мови та літератури, вища категорія, вчитель-методист, педагогічний стаж 33 роки
2. Кириченко Ольга Павлівна - вчитель англійської мови, перша категорія, педагогічний стаж 29 років
3. Карась Раїса Володимирівна - вчитель історії, перша категорія, педагогічний стаж 30 років
4. Ярмоленко Тетяна Леонідівна- вихователь ДНЗ, спеціаліст, педагогічний стаж 24 роки