"ШКОЛА – ЦЕ НЕ КОМОРА ЗНАНЬ, А СВІТОЧ РОЗУМУ, СВЯТИНЯ І НАДІЯ, ДУХОВНА КОЛИСКА НАРОДУ, НОРОВЛИВЕ ДИТЯ СУСПІЛЬСТВА". В.Сухомлинський

Атестація

Атестація педагогічних працівників: що змінить нове положення?

Строки та адреса електронної пошти для подання педагогічними працівниками документів

Положення про атестацію педагогічних працівників(1)





Атестаційні комісії утворюються:

  • І рівня − у закладах освіти, де працює 15 і більше педагогічних працівників;
  • ІІ рівня − в органах управління освітою сільських, селищних і міських рад;
  • ІІІ рівня − в органах управління освітою обласних  держадміністрацій

У складі комісії − не менше п’яти осіб, зокрема голова й секретар.

Педагогічний працівник вправі бути присутнім на засідання комісії, що стосується його атестації, а також його може викликати комісія, якщо є запитання щодо поданих документів.

Свої рішення комісія оформлює протоколом за підписами голови й секретаря. На підставі рішення секретар оформлює атестаційний лист у двох примірниках: один докладають до особової справи працівника, а другий − протягом 3 роб. днів надають педагогу на ознайомлення під підпис.

Рішення комісії вводяться в дію наказом директора закладу освіти протягом трьох робочих днів.

За незгоди з рішенням комісії працівники мають право на апеляцію, яка розглядається у строк 15 роб. днів.

Кваліфікаційна

категорія

працівника

Вимоги до рівня професійної підготовки

та кваліфікації працівника

спеціаліст

- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра), раніше не атестувався

- здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

- уміє вирішувати педагогічні проблеми

- уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами

- дотримується педагогічної етики, моралі

спеціаліст другої

категорії

- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

- здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

- знає основи педагогіки, психології. Дитячої та вікової фізіології

- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

- постійно вдосконалює свій професійний рівень

- ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми

- впроваджує інноваційні технології в освітньому процесі

- обізнаний з основними нормативно-правовими  актами про освіту

- уміє вирішувати педагогічні проблеми

- уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них

- дотримується педагогічної етики, моралі

спеціаліст першої

категорії

- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

- здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

- знає основи педагогіки, психології дитячої та вікової фізіології

- лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією

- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

- володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей дітей

- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

- постійно вдосконалює свій професійний рівень

- ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні

 прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми

- упроваджує інноваційні технології, передовий педагогічний досвід у освітньому процесі,

- використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації  освітнього процесу

- обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту

- уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них

- уміє аргументувати свою позицію

- дотримується педагогічної етики, моралі

спеціаліст вищої

категорії

 

- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

- здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

- володіє широким спектром стратегії навчання та виховання

- застосовує нестандартні форми організації роботи з дітьми

- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

- лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією

- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

- володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей

- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

- постійно вдосконалює свій професійний рівень

- активно й ефективно застосовує та поширює у професійному середовищі інноваційні методики і технології, педагогічні засоби

- упроваджує передовий педагогічний досвід у освітньому процесі

- продукує оригінальні, інноваційні ідеї

- використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації освітньому процесу

- вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу в дошкільному закладі

- обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту

- уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, колегами, є авторитетом для них

- уміє аргументувати свою позицію

- дотримується педагогічної етики, моралі

 

педагогічне звання "старший вчитель"

 

- присвоюється педагогові, який уже має вищу або першу категорію;

- безперервний педагогічний стаж не менше восьми років;

-  високий професійний рівень;

-  систематично використовує прогресивний педагогічний досвід, активно його поширює

 

педагогічне звання "учитель-методист"

надає постійну допомогу молодим педагогам, самовдосконалюється.

- присвоюється педагогові тоді, коли він має вищу категорію,

- його діяльність відповідає вимогам для присвоєння звання "старший учитель",

а також:

-        узагальнює передовий педагогічний досвід;

-         бере активну участь у розробці шкільного компонента освіти, у діяльності професійних педагогічних об'єднань й асоціацій;

-         надає практичну допомогу педагогам інших навчальних закладів;

-        має публікації (посібники, методичні розробки та ін.), які пройшли апробацію й схвалені методичними та науково-методичними установами.

 

НОВОДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ЗОЛОТОНІСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ДМИТРІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І -ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»

 

вулиця Баранника, 54,  с. Дмитрівка, Золотоніського району, Черкаської області, 19751,

 тел. 91-2-40 e-mail: dmitrovschool@ukr.net, код ЄДРПОУ 21389226

 

24.09.2024  №  219

 

Замовлення на підвищення кваліфікації  у 2025 році керівних та педагогічних кадрів 

Дмитрівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів -дошкільний навчальний заклад» Новодмитрівської сільської ради Золотоніського району Черкаської області

на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»  

 (комплексні курси підвищення кваліфікації, 90 год)

Додаток 1.

 

№ з/з

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи

Фах (за дипломом)

Педстаж

Категорія

Рік атестації

(коли буде

атестуватися)

 

1

2

3

4

5

6

7

 

Вчителі початкових класів.

 

1

Кириченко Оксана Іванівна

Дмитрівський НВК

Учитель початкових класів

11

«спеціаліст другої категорії»

2026

 

2

Коваль Людмила Олександрівна

Дмитрівський НВК

Учитель початкових класів

34

«спеціаліст другої категорії»

2029

 

 

Вчителі  фізичної культури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Колісниченко Микола Миколайович

Дмитрівський НВК

Учитель фізичної культури 

9

«спеціаліст другої категорії», 

2026

                                            Вчителі (викладачі) математичної освітньої галузі.

1

Наумейко Валентина Василівна

Дмитрівський НВК

Учитель математики та фізики 

38

«спеціаліст вищої категорії»

2026



Директор                                 Валентина ЧМИХ

 Вчителі, що атестуються

2024 - 2025 начальний рік

1. Гавриш Ольга Миколаївна -  вчитель фізики та математики, вища категорія,  вчитель - методист, педагогічний стаж 33 роки .

2. Мартинюк  Наталія Василівна- вчитель зарубіжної літератури, вища категорія,  старший вчитель, педагогічний стаж 37 років

3. Ярмоленко Лариса Михайлівна - вчитель біології, вища категорія,  вчитель - методист, педагогічний стаж 33 роки .

4.Малій Анатолій Миколайович - вчитель географії, перша категорія, педагогічний стаж 32 роки

5.Бендюк Лариса Володимирівна - соціальнтй педагог,  педагогічний стаж 35  років


Протокол засідання атестаційної комісії


Атестація педагогічних працівників

(перспективне прогнозування)

2024 - 2025 навчальний рік

1. Мартинюк Наталія Василівна - педагог-організатор, вчитель російської мови, вища категорія, старший вчитель, педагогічний стаж 36 роки 

2. Гавриш Ольга Миколаївна - вчитель фізики та математики, вища категорія, вчитель-методист, педагогічний стаж 32 рік

3. Малій Анатолій Миколайович - вчитель географії, перша категорія, педагогічний стаж 33 роки

4. Ярмоленко Лариса Михайлівна - вчитель біології, вчитель-методист, педагогічний стаж 32 рік


2025 - 2026 навчальний рік

1. Коваль Людмила Олександрівна - вчитель початкових класів, спеціаліст, старший вчитель, педагогічний стаж 32 роки

2. Колісниченко Микола Миколайович - вчитель фізичної культури та захисту України, друга категорія, педагогічний стаж 7 років

3. Кириченко Оксана Іванівна - вчитель початкових класів, друга категорія, педагогічний стаж 9 років

4. Наумейко Валентина василівна - вчитель математики, вища категорія, старший вчитель, педагогічний стаж 38 років.


2026 - 2027 навчальний рік

1. Темченко Валентина Миколаївна - заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель зарубіжної літератури, вища категорія, педагогічний стаж 33 роки 

2. Бендюк Лариса Володимирівна - вчитель фізичної культури, основ здоров'я, перша категорія, педагогічний стаж 34 роки


2027 - 2028 навчальний рік

1. Фатіф Світлана Миколаївна - вчитель української мови та літератури, вища категорія, вчитель-методист, педагогічний стаж 33 роки

2. Кириченко Ольга Павлівна - вчитель англійської мовиперша категорія, педагогічний стаж 29 років

3. Карась Раїса Володимирівна - вчитель історіїперша категорія, педагогічний стаж 30 років


4. Ярмоленко Тетяна Леонідівна- вихователь ДНЗ,  спеціаліст, педагогічний стаж 24 роки