"ШКОЛА – ЦЕ НЕ КОМОРА ЗНАНЬ, А СВІТОЧ РОЗУМУ, СВЯТИНЯ І НАДІЯ, ДУХОВНА КОЛИСКА НАРОДУ, НОРОВЛИВЕ ДИТЯ СУСПІЛЬСТВА". В.Сухомлинський

Надання освітніх послуг

 

 Додаток 1

Дмитрівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Новодмитрівської сільської ради Золотоніського району    Черкаської області

(найменування юридичної особи (відокремленого підрозділу) 

___________________________Чмих Валентина Іванівна________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові керівника закладу)

_с. Дмитрівка вул. Баранника, 56 Золотоніського району Черкаської області____________________________________________________________

(місцезнаходження об’єкту)

_______________________надання освітніх послуг_____________________

(вид господарської діяльності)

                                                                                                 

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ

 

1.При використанні нових технологій, проектуванні, розміщенні, будівництві, реконструкції та технічному переобладнанні закладу вимоги санітарного законодавства дотримані: матеріали  використання, яких може завдати шкоди здоров'ю людей пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу (вказати конкретно, які роботи проведені в закладі освіти)- не використовувалися

2.Територія, будівлі,  приміщення, обладнання закладу підприємствам, установам, організаціям, іншим юридичним та фізичним особам для використання не за освітнім призначенням, крім випадків передбачених законодавством, в оренду не здані- так

 

 І. САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ НОРМИ ВЛАШТУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ

 

1.На території закладу заборонені колючі дерева, кущі, рослини з отруйними

властивостями, а також  гриби  - відсутні

2.Територія закладу огороджена (вказати конкретно)- огороджена частково (дошкільна установа)

3.Санітарне очищення території закладу здійснюється відповідно до вимог Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 17 березня 2011 року N 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за N 457/19195 (конкретизувати)- здійснюється відповідно до вимог

4. Територія благоустроєна/неблагоустроєна. Своєчасне очищення від сухого листя й трави, косіння трави, обрізання гілок дерев та кущів, що затіняють вікна навчальних приміщень, очищення пішохідних доріжок, заїздів, майданчиків – проведено/не проведено -  територія благоустроєна, очищення від сухого листя й трави, косіння трави, обрізання гілок дерев та кущів, що затіняють вікна навчальних приміщень, очищення пішохідних доріжок, заїздів, майданчиків проведено

5. Сухе листя на території закладу не спалюється та не закопується- вивозиться

 II.             ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО БУДІВЕЛЬ ТА ПРИМІЩЕНЬ

 

1.Будівля закладу оптимальні умови для організації освітнього процесу забезпечує/не забезпечує- забезпечує оптимальні умови

 

2. Кількість учнів (крім  тих, які здобувають освіту за дистанційною формою, а також будь - якою з індивідуальних форм) не перевищує (перевищує) його проектну місткість (вказати конкретно)- у закладі навчається  83 учні, проектна потужність 480

3. Ґанок будівлі закладу має безпечне неслизьке покриття з рельєфним маркуванням, огородження і зручні поручні вздовж сходів та забезпечує умови доступності будівлі- Ґанок будівлі закладу зручний, доступний, але поручні вздовж сходів наявні не скрізь.

4. Стіни та стеля усіх приміщень закладу без щілин, тріщин, деформацій, ознак  ураження грибком- так

5. Підлога усіх приміщень має стійкість до застосування дезінфекційних засобів, є вологостійкою та неслизькою, не має щілин, дефектів, механічних пошкоджень, в санітарних вузлах та умивальних кімнатах вистлана неслизькою  керамічною або мозаїчною шліфованою  плиткою (конкретизувати)-  підлога приміщень відповідає вимогам.

6. При використанні бездротового підключення до мережі Інтернет, Wi-Fi роутери розміщені на висоті не менше 2 метрів від підлоги з можливістю їх виключення у позанавчальний час- так

7. Електромагнітне випромінювання в усіх приміщеннях не перевищує гранично допустимі рівні відповідно до Державних санітарних норм і правил захисту населення від впливу електромагнітних випромінювань, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 01 серпня 1996 року N 239, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 29 серпня 1996 року за N 488/1513 (вказати результати досліджень в разі наявності та кратність досліджень)- так

8. Будь-які види ремонтних робіт у присутності учнів не проводяться. Термін проведення ремонтних робіт встановлюється із урахуванням часу на видалення остаточної кількості токсичних речовин, що входять до складу будівельних та (або) оздоблювальних матеріалів (вказати перелік ремонтних робіт)-  у НВК проведено поточний  ремонт приміщень з дотриманням усіх вимог охорони праці.

9.У кожному навчальному приміщенні передбачено 2 - 3 розміри відповідно промаркованих меблів з перевагою одного із них, відповідно до додатка 2 до

Санітарного регламенту- меблі у навчальному закладі відповідають санітарним вимогам.

10.Навчальні меблі без гострих кутів, сколів тощо. Пошкоджені та зношені меблі своєчасно замінюють. Поверхня навчальних меблів є стійкою до дії мийних та дезінфекційних засобів(конеретизувати по класах)- навчальні меблі відповідають санітарним вимогам

11.Класні (аудиторні) дошки (з використанням крейди) є матовими та виготовлені з матеріалів, що мають  високу адгезію, з матеріалів, які використовуються для  письма, добре очищуються вологою губкою, є зносостійкими, мають лотки для затримання крейдяного пилу, зберігання крейди, тримач для креслярського приладдя. При використанні інтерактивної дошки і проекційного екрану забезпечено її рівномірне освітлення та відсутність світлових плям підвищеної яскравості (вказати конкретно)- так

12. Навчальні приміщення для учнів 1 - 4 класів розміщені окремо від навчальних приміщень учнів 5 - 11(12) класів- так

13.Навчальні майстерні ізольовані від інших навчальних приміщень (в окремих блоках, секціях або в окремих будівлях з гардеробом і санітарним вузлом) та розміщені на першому поверсі (конкретизувати)- навчальна майстерня розміщена на першому поверсі, в окремому крилі школи

14.Навчальні приміщення, призначені для роботи з персональними комп'ютерами мають природне та штучне освітлення. Штучне освітлення у приміщеннях здійснюється системою загального освітлення. Норми освітленості на робочих місцях відповідають вимогам: на екрані - не менш 200 лк; на клавіатурі, робочому столі учня - не менш 400 лк. Рівень освітленості на робочому місці та на екрані персонального комп'ютера не перевищує 600 лк (вказати результатаи досліджень в разі наявності, ким проведені та частоту проведення)- так

15. У закладі як відеомонітори (екрани) пристрої, сконструйовані на телевізійних та електронно-променевих трубках не використовуються- не використовуються

16. Для зберігання прибирального інвентарю та приготування дезінфекційних розчинів, окремі приміщення, недоступні для учнів і сторонніх відвідувачів передбачені. Приміщення обладнані ефективною системою  вентиляції (вказати конкретно приміщення та тип вентиляції)- наявні окремі приміщення для зберігання прибирального інвентарю та приготування дезінфекційних розчинів

17. Промаркований інвентар для прибирання санітарних вузлів, інших приміщень наявний/відсутній- наявний

18. У закладі внутрішні санітарні вузли з підведенням до умивальників холодної та гарячої проточної води з облаштуванням диспенсерів з паперовими рушниками (або електрорушників) та рідкого мила передбачено/не передбачено (конкретизувати за воду)- у закладі внутрішні санітарні вузли з підведенням до умивальників холодної проточної води, наявне рідке мило та паперові рушники.

19. В туалетних кабінах на відстані 0,1 м від підлоги непрозорі двері висотою не менше 1,5 м  із замком, що замикається з середини встановлені. Кабіни одна від іншої непрозорими стінками висотою не менше 1,75 м на відстані 0,1 м від підлоги відгороджені (конкретизувати)- в туалетних кабінках двері  відсутні.

20. Санітарні вузли диспенсерами з туалетним папером  оснащені/не оснащені- оснащені

21. Санітарні вузли після кожної перерви і щоденно в кінці робочого дня з

використанням дезінфекційних засобів, які зареєстровані відповідно до вимог Порядку державноїреєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 липня 2006 року N 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року N178) прибираються/не прибираються- прибираються

22. В закладі санітарний (санітарні) вузол (вузли) для педагогічних працівників, інших (крім учнів) учасників освітнього процесу передбачено- так

IV. СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

1. Заклад централізовану або автономну систему теплопостачання, яка забезпечує оптимальні показники мікроклімату має/не має (конкретизувати)-має автономну систему теплопостачання.

2. В коридорах одноповерхових приміщень закладів освіти пічне опалення відповідно до вимог обладнано(вказати систему опалення)- відсутні

3.Вода, що постачається у заклад вимогам Державних санітарних норм та правил "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (далі - ДСанПіН 2.2.4- 171-10), затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12 травня 2010 року N 400, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 01 липня 2010 року за N 452/17747 відповідає/не відповідає (вказати результати досліджень води питної, кратність досліджень)- результати досліджень питної води відповідають нормам

4. Заклад інженерними мережами господарсько-питного водопостачання, мережами каналізації, водостоку, опалення, вентиляції обладнаний. Гарячою проточною водою впродовж усього року забезпечений(вказати приміщення, які не забезпечені)- у закладі гарячою проточною водою, каналізацією, вентиляцією забезпечений харчоблок, у санвузлах наявні каналізація та холодна проточна вода. 

5. За відсутності в населеному пункті централізованих мереж  водопроводу і каналізації для закладу передбачено водопостачання від артезіанської свердловини з подачею води до приміщень та обладнання внутрішньої каналізаційної мережі з відведенням стоків на локальні очисні споруди або використовуються громадські свердловини, колодязі, каптажі для подачі води в мережу господарсько - питного водопостачання закладу освіти, розташованому у сільському населеному пункті- наявна власна свердловина, розташована на території НВК.

6.У разі облаштування у закладі освіти системи водопостачання від громадських свердловин, колодязів, каптажів для подачі води в мережу

господарсько-питного водопостачання закладу з метою приведення питної води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10 засновником забезпечене встановлення

індивідуальної (колективної) установки (пристрою) доочищення питної води та проведення лабораторного контролю безпечності та якості питної води з періодичністю відповідно до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10 (вказати результати досліджень води питної, кратність досліджень)- водопостачання закладу забезпечується із свердловини розташованої на території НВК

7. Фасована негазована вода промислового виробництва, а також вода з установок із дозованим розливом негазованої фасованої питної води вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10,що підтверджується виробником відповідає. Заміна ємності в установках із дозованим розливом негазованої фасованої води здійснюється не рідше одного разу на 2 тижні- не використовується

8.Засновник закладу забезпечує організацію лабораторного контролю показників мікроклімату (не менше 6 вимірювань) та концентрації CO2, CO, не рідше двох разів на рік. Після проведених ремонтних та/або будівельних робіт, встановленні нових меблів перед початком навчального процесу лабораторні вимірювання концентрацій формальдегіду та інших хімічних речовин (в залежності від будівельних, оздоблювальних матеріалів, меблів тощо, які використані) проведені, концентрація в повітрі CO2 не перевищує -0,01 мг/м3, CO - не більше 5,0 мг/ м3, формальдегіду - не більше 0,01 мг/м3 (вказати результати та кратність  досліджень)-дослідження  не проводились

9.У приміщеннях закладу відносна вологість повітря 40 - 60 %; температура повітря в класних кімнатах 17 - 20° C, в майстернях по обробці металу і дерева 16 - 18° C, в спортивному залі 15 - 17° C, в роздягальнях при спортивному залі 19 - 23° C, в актовому залі 17 - 20° C, в бібліотеці 16 - 18° C, в медичних кабінетах 21 - 23° C, в рекреаціях 16 - 18° C, в спальних приміщеннях 18 - 20° C; у вестибюлі, гардеробі 16 - 19° C; в санітарних вузлах 17 - 21° C; в душових не нижче 25° C дотримується (вказати результати та кратність  досліджень)- відносна вологість у приміщеннях закладу відповідає нормам.

 

10.Усі приміщення та обладнання закладу щоденному вологому прибиранню, у тому числі: підвіконня, підлога, опалювальні прилади (або захисні решітки), меблі, класні дошки піддаються. Вологе прибирання  навчальних та навчально-виробничих приміщень проводиться після закінчення останнього навчального заняття, або після кожної навчальної зміни (у разі організації в закладі освіти змінного навчання), спортивних залів - після кожного навчального заняття та після закінчення навчальних занять та занять секцій (конкретно вказати наявність спортивного залу та його стан)- вологе прибирання у закладі проводиться відповідно санітарних вимог.  У закладі наявний спортивний зал у доброму стані.

11.Розташування та орієнтація основних функціональних приміщень закладу забезпечує безперервну тригодинну тривалість інсоляції на добу-  так.

12.Засновник закладу організацію лабораторного контролю рівня освітленості у приміщеннях не рідше двох разів на рік (не менше 4 точок у 3 - 5 приміщеннях), один з яких проводиться в листопаді чи грудні забезпечує (вказати результати та кратність  досліджень) рівень освітленості закладу відповідає нормам.

13. Рівні загального штучного освітлення у приміщеннях закладу вимогам санітарних норм і правил відповідають/не відповідають (вказати результати та кратність  досліджень)- відповідають

14.Допустимі рівні звуку та звукових тисків у приміщеннях закладу освіти та на прилеглій території відповідають вимогам Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 22 лютого 2019 року N 463, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 20 березня 2019 року за N 281/33252 (вказати результати та кратність  досліджень)- так

15. Значення вібрації на прилеглій до закладу території забезпечують допустимі рівні вібрації в його приміщеннях (вказати результати та кратність  досліджень) - забезпечують 

16. Засновник закладу проведення вимірювань концентрації радону-222 у повітрі приміщень першого поверху будівель не рідше одного разу на рік забезпечує (вказати результати досліджень)- вимірювання не проводилося.

 

III.                ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

1. Гігієнічні правила складання розкладу навчальних занять та розподілу навчального навантаження протягом тижня дотримані, допустима сумарна кількість годин (навчальних занять) тижневого навантаження учнів встановленим вимогам  відповідає/не відповідає- тижневе навантаження учнів встановленим вимогам  відповідає

2. У закладі освіти послідовність проведення навчальних занять забезпечена, наявність тривалих перерв (більше ніж 30 хвилин) між навчальними заняттями не встановлена- не встановлена

3. Безперервна навчальна діяльність учнів (тривалість навчальних занять):у 1-му класі - 35 хв., 2 - 4-х класах - 40 хв., 5 - 11(12) класах - 45 хв не перевищує- не перевищує

IV.                 ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ХАРЧУВАННЯ

 

1. Набір виробничих приміщень, технологічного обладнання та його розміщення вимогам  санітарного законодавства відповідають/не відповідають (вказати кількість наявних приміщень тощо та конкретно описати)- відповідають

2. Для дотримання правил особистої гігієни учнями в приміщенні їдальні, буфету або перед ним умивальники із розрахунку один на 40 місць обладнані. Поряд з умивальниками диспенсери з рідким милом та паперовими рушниками (або електрорушники) встановлені/не встановлені (конкретизувати)- встановлені

3. Обідні столи щодня гарячою водою з кальцинованою содою та милом або іншими миючими засобами, дозволеними до використання відповідно до законодавства, миються, а після кожного прийому їжі протираються вологими і чистими серветками- так

4. Пощерблений, емальований, алюмінієвий столовий посуд і пластмасовий столовий посуд багаторазового використання не застосовується- не застосовується.

5.Засновник, керівник закладу та суб'єкти господарської діяльності, які надають послуги з харчування учнів безпечною, якісною, повноцінною та корисною їжею відповідно до норм харчування у закладах освіти забезпечують (конкретно описати виконання заходів щодо реформування шкільного харчування)- учасники навчально-виховного процесу забезпечені якісним гарячим харчуванням.

6.Керівник закладу освіти та медичний працівник (за його відсутності - особа (особи), які визначені наказом керівника закладу освіти відповідальними за організацію харчування в закладі) здійснюють щоденний контроль за якістю продуктів, що надходять до закладу освіти, умовами їх зберігання, дотриманням термінів реалізації і технології виготовлення страв, дотриманням санітарно- протиепідемічного режиму в їдальні (харчоблоці), буфеті, фактичним виконанням меню за меню- розкладом, що містять кількісні дані про рецептуру страв (конкретно вказати відповідальну особу за харчування дітей)- медична сестра Малій Лариса Миколаївна

7.Приготування та реалізація харчової продукції здійснюється у відповідності до загальних вимог до організації харчування дітей в закладах освіти- відповідають вимогам

8. Харчові продукти, які заборонено реалізовувати у шкільних буфетах та у торгівельних апаратах, розміщених у закладах освіти не реалізуються- не реалізуються (шкільний буфет та торгівельні апарати в закладі відсутні)

9.У закладі освіти умови для забезпечення харчування учнів з особливими дієтичними потребами, у тому числі з непереносимістю глютену та лактози організовано. Вимоги до організації харчування учнів з особливими дієтичними потребами дотримані- дотримані.

V.ОРГАНІЗАЦІЯ МЕДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК ТА ЗАСАД ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ

 

1. Заклад освіти укомплектований середнім медичним працівником або укладений договір з закладом охорони здоров'я чи фізичними особами-підприємцями, які провадять господарську діяльність з медичної практики (сестринська справа, педіатрія, сімейна медицина) про медичне обслуговування учнів (вказати конкретно наявність медичного працівника або заклад з яким заключено угоду)- у закладі працює медична сестра дієтичного харчування.

 

2. Періодичні огляди на педикульоз медперсоналом із залученням вчителів здійснюються- здійснюються

3.Санітарно- дезінфекційний режим у закладі у період карантину відповідає встановленим вимогам- відповідає встановленим вимогам

4.Працівники їдальні (харчоблоку), буфету санітарним (халати, фартухи з тканини для отримання та видачі їжі, хустки, ковпаки, фартух з полімерних матеріалів для миття посуду) і спеціальним одягом (халати темного кольору, гумові рукавички, гумове взуття) забезпечені, зберігання його впорядковане. Необхідні умови для  дотримання правил особистої гігієни персоналом витримані- так

5. Спеціальний одяг для прибирання приміщень і санітарних вузлів промаркований, використовується за призначенням і зберігається окремо- так

6.До роботи в їдальні (харчоблоці), буфеті, особи з ознаками інфекційних захворювань, гнійничковими ураженнями шкіри та/ або з будь-якими іншими гострими проявами порушення стану здоров'я не допущені- так

7.Попередній та періодичні профілактичні медичні огляди працівників організовані та проводяться відповідно до вимог(вказати дату останнього проходження медичного огляду)- проводяться відповідно до вимог, дата останнього медичного огляду -24.08.2022 року.